Aimee Song: Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie

by - 21:09

Aimee Song, review aimee song, song of style,

Tytuł "Pokaż swój styl" może na początku okazać się mylący. Nie jest to poradnik modowy kolejnej blogerki. Aimee Song zaczynała jako blogerka pisząca o projektowaniu wnętrz. Potem spróbowała czegoś innego: wrzuciła pierwszego posta ze strojem. Pozytywny odzew zaowocował powstaniem strony modowo-lifestylowej Song of Style. Wraz z innymi blogerami, Aimee wystartowała z Instagramem. Teraz śledzi ją ponad 4,6 miliona followersów. Czym wyróżnia się spośród milionów innych użytkowników? Przemyślanym tworzeniem swojego konta. Blogerka postanowiła podzielić się swoimi radami i zwarła je w książce "Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie"

Aimee w poradniku opowiada o tym, jak wyróżnić swoje zdjęcia wśród milionów innych zdjęć oraz jak zbudować własną markę na Instagramie. Książka składa się z pięciu rozdziałów. Aimee zaczyna swoją książkę od zapoznania przyszłych Instagramowiczów z podstawami aparatu w telefonie, który jest niezbędnym narzędziem (tutaj najlepiej zaopatrz się w IPhone’a). Aby zacząć trzeba wybrać z głową nick, określić swoją misję i cel. Drugi oraz trzeci rozdział poświęcone są komponowaniu zdjęć, czyli historii, jaką można wyrazić za pomocą zdjęć, a w tym także swój styl. Były to dwa najciekawsze rozdziały, które pomogły mi zrozumieć, jak powinna wyglądać ciekawa siatka bądź jak dużą rolę odgrywa dobrze dobrane tło.


Czawarty rozdział opowiada o tym, jak powiększyć grono swoich odbiorców. Hasztagi, geotagi, oznaczanie osób to podstawy, o których każdy Instagramowicz wie. Autorka podkreśla, że liczy się zaangażowanie i nie chodzi jedynie o szybujące w górę cyferki. Można mieć milion obserwujących, ale jedynie kilkadziesiąt lajków.

Instagram może poprawić rozpoznawalność i świadomość marki, spowodować ruch na stronie, a także pomóc sprzedawać produkty. W tej platformie kryje się olbrzymia siła. Jednym zdjęciem twój produkt mogą obejrzeć ludzie na całym świecie. Autorka w ostatnim rozdziale zapoznaje nas ze sposobami na rozsławienie biznesu. Marketing partnerski, współpraca z markami i posty sponsorowane to coś o czym wiemy i ten rozdział w żaden sposób mnie nie zaskoczył.


Książka jest pełna cudownie inspirujących zdjęć pochodzących z Instagrama autorki oraz kusi swoją pastelową oprawą. Od czasu ukazania się tej książki, byłam jej bardzo ciekawa. W końcu dopadłam ją w bibliotece. Ale czy książka jest warta swojej ceny (49,90 zł)? Zdecydowanie nie. Dla osób zielonych w social media, książka na początek może okazać się przydatna, jednak nie zawiera w sobie, żadnych informacji, o których nie wiedzieliby Instagramowicze. Dodatkowo rozdział poświęcony przydatnym aplikacjom do edycji zdjęć okazałam się w moim przypadku nieprzydatny, gdyż jestem zadowoloną posiadaczką Lumii. Mimo wszystko znalazłam w niej kilka ciekawych informacji, dotyczących tworzenia spójnej siatki oraz o tym, jak w ciekawy sposób zaprezentować stylizację. 

Wydawnictwo: Znak literanova Rok: 2016 ‖ Liczba stron: 208 ‖ Ocena: 3/6

Zapraszam Was jeszcze na mój Instagram
@katenadbookland

You May Also Like

6 komentarze

  1. Wczoraj się nad nią zastanawiałam, ale w końcu nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad tą książką, ale jednak wolę przeczytać jakąś ciekawą powieść niż poradnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę zdobyć książkę :) Bardzo się przyda! Takiej nauki nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że taką książkę można przeczytać z biblioteki, bo nie jest warta swojej ceny. Nie uważam się za super znawczynię instagrama, ale myślę, że zbyt wiele bym nie wyniosła ;)

    OdpowiedzUsuń